Klachtenregeling

Heeft u een klacht?
Het kan zijn dat u ontevreden bent over iets wat is gebeurd – of juist niet is gebeurd – bij ons op de praktijk. Wij streven altijd naar goede zorg en proberen ons zo goed mogelijk in te zetten in het belang van de patiënt. We vinden het dan ook erg vervelend als u niet tevreden bent. We staan open voor feedback en zullen samen met u kijken naar wat er niet goed is gegaan. Uiteraard met als doel om samen tot een oplossing te komen en hiermee problemen in de toekomst te kunnen voorkomen.

 

Blijf niet rondlopen met een gevoel van ongenoegen maar maak dit bespreekbaar met ons.  U bent hiervoor altijd welkom bij een van onze zorgverleners. Vindt u dit lastig, dan kunt u ook het onderstaande klachtenformulier invullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Klachtenformulier




Als het niet lukt om samen het ongenoegen weg te nemen, is er de mogelijkheid om een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen om te bemiddelen. Als het de klachtenfunctionaris ook niet lukt een uitkomst te bieden, kunt u de klacht officieel indienen bij de geschillencommissie Huisartsenzorg van de SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg). www.skge.nl.